Vijf voordelen van Arsenaal voor intermediairs | Arsenaal Flex Professionals

Vijf voordelen van Arsenaal voor intermediairs

10 augustus 2018

Voordelen van Arsenaal

Vijf voordelen Arsenaal

Met onze backoffice oplossingen stellen wij onze klanten in staat om zich volledig te kunnen focussen op hun core business; het maken van de juiste match. In dit blog zetten wij vijf voordelen van Arsenaal voor je op een rij.

Deel via Facebook
Deel via LinkedIn
Deel via Twitter

Arsenaal levert mij gemak op – ik hoef nooit zelf iets te doen op personeelsvlak. Arsenaal is flexibel en handelt met een hoge snelheid. Door de persoonlijke en laagdrempelige manier van werken voelt het voor onze mensen alsof ze met een directe collega schakelen. Danilo Boekelman – directeur eigenaar Network31

1. Persoonlijke dienstverlening van het hoogste niveau

Bij Arsenaal vinden wij het belangrijk om onze klanten en hun operatie goed te leren kennen. Waar veel partijen er voor kiezen om de dienstverlening volledig onder te brengen in systemen zijn wij er juist van overtuigd dat onze business mensenwerk is. Omdat wij altijd tijd willen hebben om onze klanten goed te helpen en volledig te ondersteunen zitten wij altijd met een ruime personele bezetting. Onze mensen zijn deskundig en gemotiveerd, onze dienstverlening is toegankelijk en informeel.

Met onze ruim 20 jaar ervaring in de branche maken onze klanten dankbaar gebruik van onze kennis en fungeren wij graag als sparringpartner als het aankomt op ondernemerschap en flexibiliseringsvraagstukken. Daarnaast houden wij onze klanten proactief op de hoogte van ontwikkelingen in de markt zoals veranderingen in wet- en regelgeving. Hierdoor komen ze nooit voor verassingen te staan.

Wij bieden het volledige pakket aan hoogwaardige backoffice diensten, van payrolling en verzuimmanagement tot aan recruitment support. Daarbij nemen wij niet alleen alle werkgeversrisico’s en administratieve rompslomp over van onze klanten, maar bieden wie ook maximale flexibiliteit op het gebied van arbeidscontracten. Ook behoort het voorfinancieren van lonen standaard tot onze dienstverlening (inclusief het overnemen van het debiteurenrisico). Afhankelijk van jouw behoefte en situatie kijken wij samen naar welke combinatie van oplossingen het beste past.

2. Betrouwbaar en volledig gecertificeerd

Sinds onze oprichting in 2009 staan wij bij onze klanten bekend als een betrouwbare en waardevolle business partner. Van een aantal klanten die wij recentelijk hebben mogen verwelkomen nadat ze zijn overgekomen van andere payroll bedrijven hebben wij bijvoorbeeld te horen gekregen dat zij verbaasd waren dat wij ze proactief attendeerde op (financiële) klantvoordelen zoals de opleidingsreservering. Naast volledige transparantie beschikken wij ook over alle keurmerken en certificeringen. Zo zijn wij SNA en NEN 4400-1 gecertificeerd, houden voor al onze BV’s G-rekeningen aan bij een Nederlandse bank. Daarnaast hanteren de meest flexibele CAO van Nederland (NBBU).

3. Grote mate van flexibiliteit

Wij geloven dat iedere klant uniek is en kijken daarom op klantniveau wat de beste oplossing is. Wij zijn dusdanig ingericht dat wij in staat zijn om onze klanten volledig te ontzorgen op de backoffice zonder dat zij hiervoor hun eigen werkproces drastisch hoeven te veranderen. Bij ons zijn namelijk niet onze processen en systemen niet leidend, maar die van onze klanten. Wij werken met backoffice systemen die gekoppeld kunnen worden aan vrijwel alle gangbare systemen en workflows.

4. Exclusief voor intermediairs

Met meer dan 20 jaar ervaring in de uitzendbranche hebben wij er bewust voor gekozen om onze dienstverlening exclusief toe te spitsen op intermediairs. Hierdoor kennen wij de business van onze klanten door en door. Wij weten precies waar ze tegen aan lopen; waar de pijnpunten zitten, maar ook waar er winst te behalen valt. Vanwege onze expertise zijn wij in staat om onze klanten volledig te ontzorgen op de backoffice. Hierdoor kunnen zij zich volledig richten op de commercie – wij doen de rest!

5. Verder dan alleen de backoffice – van ondernemers voor ondernemers!

Onze dienstverlening gaat verder dan alleen het feilloos uitvoeren van de backoffice werkzaamheden van onze klanten. Wij houden van ondernemen en onze klanten zijn waardevolle zakenpartners. Wij delen onze eigen ervaring graag met je en stellen ook ons netwerk aan je open. Onze klanten weten de bar van ons kantoor in Haarlem goed te vinden.

Arsenaal zorgt niet alleen voor een backoffice. Ze staan bij ons bekend als een proactief, meedenkend en zeer deskundig bedrijf. Arsenaal staat een ondernemer bij als waardevolle sparringpartner met een interessant netwerk. – Valentijn Berkien, directeur eigenaar F1rst People.

Extra voordeel voor starters: Arsenaal start support

Zoals hierboven genoemd zit ondernemerschap in ons DNA en komt het terug in alles wat wij doen. Met onze start support bieden wij startende intermediairs de ondersteuning die zij nodig hebben om zo sterk mogelijk uit de startblokken te komen. In een aantal sessies lopen wij alle aspecten van het bedrijfsplan door en scherpen wij samen, waar nodig en gewenst de propositie aan. Wij hebben door de jaren heen al vele uitzendformules succesvol zien uitgroeien van 1 plaatsing naar 100+ plaatsingen.

Benieuwd naar hoe wij jou kunnen ontzorgen op de backoffice? Bel ons op 023 – 53 10 394 of klik op onderstaande button.

Neem vrijblijvend contact op

Deel via Facebook
Deel via LinkedIn
Deel via Twitter